• Prvi put na satu

    Objavljeno: August 25th, 2015
    mald

    Dobrodošli na svoj prvi sat yoge. Za mnoge početak boljeg zdravlja, veće vitalnosti i optimizma. Vaš prvi probni sat je besplatan i bilo bi poželjno da svoj dolazak najavite. Dovoljno je doći 10-tak minuta ranije i pričekati učitelja yoge koji će Vas uputiti dalje.

    Ponesite udobnu i laganu odjeću, ručnik, dobru volju i otvoreno srce. Unatoč uvriježenom mišljenju, na našim satovima (posebno dinamične yoge) većina polaznika se poprilično znoji, a pogotovo početnici. Na taj način toksini iz tijela izlaze van. Yogu vježbamo bosi. U studiju imamo prostirku koju možete koristiti ali ako imate svoju prostirku, ponesite ju. Vrijedno je razmisliti o kupnji vlastite prostirke, s vremenom, ukoliko se odlučite nastaviti vježbati. Prije samog vježbanja dobro je da upozorite na eventualne ozljede, nedavne operacije, trudnoću i sl. – od viška glava ne boli – kako bi time odabali najprikladnije za Vas. Ukoliko se nakon probnog sata odlučite vježbati s nama, mjesečna naknada za korištenje naših satova kreće od datuma Vašeg slijedećeg sata i traje 30 dana. Možete vježbati svaki dan u tjednu ili po onome kako nam kažete i kako možete, samo nam sve to trebate reći unaprijed. Mogući su individualni dogovori, s obzirom na Vaš posao i privatne obaveze, pa se ne ustručavajte pitati. Naknadu koju platite studio koristi za najam, nabavu sportske opreme i sve seminare u svrhu poboljšanja kvalitete vježbanja. Dio naknade koju uplatite ide uvijek u humanitarne svrhe.  Ukoliko imate dodatnih pitanja stojimo Vam na raspolaganju. Slobodno nam se obratite. Ugodno vježbanje!

  • Vodič kroz vježbanje

    Objavljeno: August 7th, 2015
    savjeti2

    Vježbajte praznog mjehura i polupraznog želuca, jer će se tijelo tako lakše koncentrirati na vježbe disanja i asane. Sami najbolje poznajete svoj organizam pa ako imate brzi metabolizam znati ćete kako Vam je najbolje raditi praksu.

    Pijte vodu prije i poslije vježbanja, nemojte unositi bočice s vodom u yoga shalu. Dok radimo praksu, koncentriramo se na ono što radimo a nepotrebno pijuckanje vode remeti raspodjelu energije u tijelu. Dođite na vrijeme, 5 – 10 min prije početka sata i molimo Vas da ne kasnite. Ukoliko dođete u zadnjoj minuti, u tišini se smjestite na svoju prostirku i krenite s vježbanjem.  Satovi su koncipirani da fluidno idu jedan iza drugog pa bi bilo lijepo poštovati svoje i tuđe vrijeme.

    Prije početka sata isključite mobitel i ostavite ga u svlačionici. Sve svoje osobne stvari možete slobodno ostaviti u svlačionici. Pritom samo nužno nosite na satove yoge i vodite računa da pokupite sve svoje osobne stvari nakon vježbanja. Prilikom vježbanja nemojte nositi sat, nakit i sl. –  sve što bi Vam moglo smetati kod vježbanja. Osobna higijena je integralni dio yoge – pobrinite se da vaše tijelo i odjeća budu čisti. Izbjegavajte teške mirise – parfeme. Prije sata informirajte nas o eventualnim ozljedama, bolestima ili ukoliko ste trudni. Nemojte vježbati ako ste bolesni.

    Budite nježni, strpljivi i odgovorni prema sebi – slušajte svoje tijelo i nemojte se naprezati preko svojih mogućnosti ukoliko osjetite da to nije ritam koji Vaše tijelo može izdržati. Zbog toga je važno da pročitate više o stilovima i stupnjevima yoge koju nudimo.

    Ako prilikom vježbanja osjetite negdje u tijelu jaku i oštru bol, prekinite vježbu imajući na umu disanje. O svim poteškoćama informirajte svog učitelja yoge. Usredotočite se na sebe (ali nemojte pretjerivati u tom) i uživajte u vježbanju. Ne uspoređujte se s drugima.

    Yoga se bazira na poštovanju sebe i drugih. Suzdržite se od pričanja u yoga shali i širenja negativnosti (na satu yoge i općenito).

    Imajte na umu da ste vi sami odgovorni za vlastito iskustvo na satu yoge i da je yoga samo mikro svijet vašeg makro svijeta. Za vrijeme sata koncentrirajte se na disanje i tijelo – jer inače asane neće djelovati na dubljim razinama. Asane nisu gimnastičke vježbe, one mijenjaju tok energija u tijelu, što dovodi do transformacijskih procesa. Ako se ponekad za vrijeme ili nakon vježbanja osjećate emotivno (radost, tuga, smijeh i sl.) –  prihvatite sve bez analiziranja.

    U svakom slučaju kad dođete na svoj prvi sat pružit ćemo Vam najbolju moguću sigurnost i možete pitati što god Vas zanima, zato smo tu.