• PREHRANA: povećajte svoje znanje a ne opseg struka

    Objavljeno: November 7th, 2015
    pred

    RADIONICA O PREHRANI 18. 11., 17.30 – 19h, yoga shala A. Starčevića 1

    Na ovoj radionici prema vrlo jednostavnim načelima prehrane – bez nametanja smjera kojim morate ići predstavljam Vam par ključnih savjeta koje svatko može slijediti kako bi poboljšali opće zdravlje. Ispravna prehrana je apsolutno nužna, bez obzira na to koji su Vam ciljevi. Predstavljam Vam činjenice i smjernice kojih se možete držati – jer je nevjerojatno jednostavno zdravo jesti. Na ovoj radionici nećete dobiti komplicirane savjete o svakom obroku i slično, niti ću Vam nabrajati namirnice koje smijete ili ne smijete jesti. Jer je to sve poprilično složeno ukoliko nemate osobnog kuhara. Umjesto toga dajem Vam sasvim logične i jednostavne savjete kako u svakoj prilici razumjeti hranu koju uzimate pa ćete se uvijek moći osloniti na svoje vlastito znanje. Naravno radionica nije samo za one koji žele smršaviti i slično, dapače, fit tijelo je tijelo koje razumije – bez obzira na genetiku i način života…Ova radionica je na bazi donacije – preporučljiva donacija je 10kn za članove a 15kn za sve ostale :). Ukoliko nemate ni toliko – svakako ne propustite doći, donacija nije uvjet!.

    Vidimo se!

  • Prvi put na satu

    Objavljeno: August 25th, 2015
    mald

    Dobrodošli na svoj prvi sat yoge. Za mnoge početak boljeg zdravlja, veće vitalnosti i optimizma. Vaš prvi probni sat je besplatan i bilo bi poželjno da svoj dolazak najavite. Dovoljno je doći 10-tak minuta ranije i pričekati učitelja yoge koji će Vas uputiti dalje.

    Ponesite udobnu i laganu odjeću, ručnik, dobru volju i otvoreno srce. Unatoč uvriježenom mišljenju, na našim satovima (posebno dinamične yoge) većina polaznika se poprilično znoji, a pogotovo početnici. Na taj način toksini iz tijela izlaze van. Yogu vježbamo bosi. U studiju imamo prostirku koju možete koristiti ali ako imate svoju prostirku, ponesite ju. Vrijedno je razmisliti o kupnji vlastite prostirke, s vremenom, ukoliko se odlučite nastaviti vježbati. Prije samog vježbanja dobro je da upozorite na eventualne ozljede, nedavne operacije, trudnoću i sl. – od viška glava ne boli – kako bi time odabali najprikladnije za Vas. Ukoliko se nakon probnog sata odlučite vježbati s nama, mjesečna naknada za korištenje naših satova kreće od datuma Vašeg slijedećeg sata i traje 30 dana. Možete vježbati svaki dan u tjednu ili po onome kako nam kažete i kako možete, samo nam sve to trebate reći unaprijed. Mogući su individualni dogovori, s obzirom na Vaš posao i privatne obaveze, pa se ne ustručavajte pitati. Naknadu koju platite studio koristi za najam, nabavu sportske opreme i sve seminare u svrhu poboljšanja kvalitete vježbanja. Dio naknade koju uplatite ide uvijek u humanitarne svrhe.  Ukoliko imate dodatnih pitanja stojimo Vam na raspolaganju. Slobodno nam se obratite. Ugodno vježbanje!

  • Vodič kroz vježbanje

    Objavljeno: August 7th, 2015
    savjeti2

    Vježbajte praznog mjehura i polupraznog želuca, jer će se tijelo tako lakše koncentrirati na vježbe disanja i asane. Sami najbolje poznajete svoj organizam pa ako imate brzi metabolizam znati ćete kako Vam je najbolje raditi praksu.

    Pijte vodu prije i poslije vježbanja, nemojte unositi bočice s vodom u yoga shalu. Dok radimo praksu, koncentriramo se na ono što radimo a nepotrebno pijuckanje vode remeti raspodjelu energije u tijelu. Dođite na vrijeme, 5 – 10 min prije početka sata i molimo Vas da ne kasnite. Ukoliko dođete u zadnjoj minuti, u tišini se smjestite na svoju prostirku i krenite s vježbanjem.  Satovi su koncipirani da fluidno idu jedan iza drugog pa bi bilo lijepo poštovati svoje i tuđe vrijeme.

    Prije početka sata isključite mobitel i ostavite ga u svlačionici. Sve svoje osobne stvari možete slobodno ostaviti u svlačionici. Pritom samo nužno nosite na satove yoge i vodite računa da pokupite sve svoje osobne stvari nakon vježbanja. Prilikom vježbanja nemojte nositi sat, nakit i sl. –  sve što bi Vam moglo smetati kod vježbanja. Osobna higijena je integralni dio yoge – pobrinite se da vaše tijelo i odjeća budu čisti. Izbjegavajte teške mirise – parfeme. Prije sata informirajte nas o eventualnim ozljedama, bolestima ili ukoliko ste trudni. Nemojte vježbati ako ste bolesni.

    Budite nježni, strpljivi i odgovorni prema sebi – slušajte svoje tijelo i nemojte se naprezati preko svojih mogućnosti ukoliko osjetite da to nije ritam koji Vaše tijelo može izdržati. Zbog toga je važno da pročitate više o stilovima i stupnjevima yoge koju nudimo.

    Ako prilikom vježbanja osjetite negdje u tijelu jaku i oštru bol, prekinite vježbu imajući na umu disanje. O svim poteškoćama informirajte svog učitelja yoge. Usredotočite se na sebe (ali nemojte pretjerivati u tom) i uživajte u vježbanju. Ne uspoređujte se s drugima.

    Yoga se bazira na poštovanju sebe i drugih. Suzdržite se od pričanja u yoga shali i širenja negativnosti (na satu yoge i općenito).

    Imajte na umu da ste vi sami odgovorni za vlastito iskustvo na satu yoge i da je yoga samo mikro svijet vašeg makro svijeta. Za vrijeme sata koncentrirajte se na disanje i tijelo – jer inače asane neće djelovati na dubljim razinama. Asane nisu gimnastičke vježbe, one mijenjaju tok energija u tijelu, što dovodi do transformacijskih procesa. Ako se ponekad za vrijeme ili nakon vježbanja osjećate emotivno (radost, tuga, smijeh i sl.) –  prihvatite sve bez analiziranja.

    U svakom slučaju kad dođete na svoj prvi sat pružit ćemo Vam najbolju moguću sigurnost i možete pitati što god Vas zanima, zato smo tu.