• STILOVI I STUPNJEVI

     

    Hatha Yoga

    Ovaj sat je tonik za cijeli živčani sustav. Iskoračite iz svog zaposlenog svijeta i zakoračite u novo mjesto gdje je fokus samo na Vama. Naučiti ćete kako se ponovo vratiti sebi i svom tijelu, kroz vrlo lagani tempo i asane koje rade za Vašu sreću. Na ovom satu ne očekujte da će fokus biti na znojenje ili slično. Ovaj sat je suptilan i pun okrepljujućih asana. Prikladan je za svakoga, od početnika do naprednih.

    Astanga Vinyasa Yoga

    75 minutna praksa yoge koja je prikladna za polaznike svih razina znanja. Ovaj sat je po principu ashtanga tradicije. Na ovom satu učite klasičnu ashtanga pranayamu i prvu seriju iz ashtanga yoge. Kao i dodavanje položaja otvaranja iz druge ili čak treće serije. Vrlo skroman, tradicionalan i prizemljen sat, pogodan za sve one koji su spremni „zagrebati“ dublje. Sa sata ćete otići lakši i sretniji nego kad ste počeli, to je sigurno. Iako se zove meditacija u pokretu, na ashtangi ćete se znojiti, u to nema sumnje. Ovi satovi nisu za potpune početnike i potrebno je konzultirati se s učiteljem. Potrebno je znati barem osnovne asane iz prve serije odnosno uzeti obavezu učenja asana ukoliko se misli ostati u grupi. Grupa je manja, privatnija i ozbiljnija te prikladna za one koji žele osjetiti i posvetiti se malo više ovog drevnoj praksi.

    Vinyasa Flow Yoga 

    Preko 60 minuta yoga flow sat počinje sa pozdravima suncu a završava sa položajima koji smiruju i krijepe cijelo tijelo te krvožilni sustav. Donose cirkulaciju u dijelove tijela koji su u svakodnevnom životu zakinuti svježim dotokom kisika. Sat koji vas uči kako naposlijetku i sami vježbati. Odličan sat za one koji vole umjereni tempo i kompletan trening (bez zabušavanja) ali uz jednu odmjerenu dinamiku. Prikladan za one koji se žele vratiti u formu a nisu totalni ne – sportaši i ipak vole barem malo kretanja.

    Yin Yoga

    Sat yin joge temelji se na zadržavanju određenog položaja (asane) oko pet minuta, a ponekad i dulje. Dakle, kad se uđe u određeni položaj u njemu se ostaje određeno vrijeme i pritom se koncentracija usmjerava na disanje. Udah je na četiri (brojiš do četiri prilikom udaha i ponovno do četiri prilikom izdaha), a i udah i izdah su kroz nos. Položaji su uglavnom usmjereni na aktiviranje donjih dijelova tijela – kukova, zdjelice, unutarnjih bedara i donjeg dijela kralježnice. Pokretima yin joge intenzivno se aktiviraju vezivna i dubinska tkiva. Praksa yin joge pojačava cirkulaciju i povećava fleksibilnost zglobova, jača protok energije i poboljšava zdravlje organa, snaži imunitet i stabilizira emocionalno stanje. Yin joga je meditativna praksa i njeguje unutarnju tišinu, a zbog dugog zadržavanja položaja kultivira strpljenje.

    Mindfulness Meditacija

    Zajedno učimo i radimo kroz praksu vrlo učinkovitog pristupa, znanu kao Mindfulness meditacija za reduciranje stresa. Upotrebljavamo mudrost i znanje našeg tijela i uma kako bi se suočili sa stresom, boli ili bolesti. Vrlo logična i pristupačna meditacija.

    Gong zvučna kupka

    Gong kupke su jedan od najugodnijih, detoksikacijskih i holistički pomlađujućih vibracijskih starih alata. Gong kupka je zvučna masaža za tijelo i um (izvrsno za one od vas koji vole ideju masaže bez dodira). Gong opušta cijelo tijelo i um. Satovi su osmišljeni tako da uz duboko jogijsko opuštanje određeni zvukovi produbljuju naš mir.