• STILOVI I STUPNJEVI

    OPIS SATOVA

    Ashtanga Vinyasa Yoga

    75 minutna praksa yoge koja je prikladna za polaznike svih razina znanja. Ovaj sat je po principu ashtanga tradicije. Na ovom satu učite klasičnu ashtanga pranayamu i prvu seriju iz ashtanga yoge. Kao i dodavanje položaja otvaranja iz druge ili čak treće serije. Vrlo skroman, tradicionalan i prizemljen sat, pogodan za sve one koji su spremni „zagrebati“ dublje. Sa sata ćete otići lakši i sretniji nego kad ste počeli, to je sigurno. Iako se zove meditacija u pokretu, na ashtangi ćete se znojiti, u to nema sumnje.

    Power Yoga

    Vrijeme je za vježbanje i znojenje. Nemamo vremena za odmor kroz neprekidan 45 minutni slijed asana. Zabavna i izazovna praksa za sve one koji vole dinamiku i „jače“ treninge. Sat traje 60 min sa relaksacijom na kraju. Svaki sat je praktički drugačiji i slijedovi su napravljeni da osjetite cijelo tijelo. U kombinaciji s dahom te naprednim asanama čini ga vrlo fizički zahtijevnim. Ali uz pozitivnu energiju i inspirativnu glazbu, ovaj trening čini se vrlo popularan kod mlađih – i onih koji se tako osjećaju.

    Vinyasa Flow Yoga 

    Preko 60 minuta yoga flow sat počinje sa pozdravima suncu a završava sa položajima koji smiruju i krijepe cijelo tijelo te krvožilni sustav. Donose cirkulaciju u dijelove tijela koji su u svakodnevnom životu zakinuti svježim dotokom kisika. Sat koji vas uči kako naposlijetku i sami vježbati. Odličan sat za one koji vole umjereni tempo i kompletan trening (bez zabušavanja) ali uz jednu odmjerenu dinamiku. Prikladan za one koji se žele vratiti u formu a nisu totalni ne – sportaši i ipak vole barem malo kretanja.

    Slow Flow Yoga / Hatha Yoga

    Ovaj sat je tonik za cijeli živčani sustav. Iskoračite iz svog zaposlenog svijeta i zakoračite u novo mjesto gdje je fokus samo na Vama. Naučiti ćete kako se ponovo vratiti sebi i svom tijelu, kroz vrlo lagani tempo i asane koje rade za Vašu sreću. Na ovom satu ne očekujte da će fokus biti na znojenje ili slično. Ovaj sat je suptilan i pun okrepljujućih asana. Prikladan je za svakoga, od početnika do naprednih.

    Mindfulness Meditacija

    Zajedno učimo i radimo kroz praksu vrlo učinkovitog pristupa, znanu kao Mindfulness meditacija za reduciranje stresa. Upotrebljavamo mudrost i znanje našeg tijela i uma kako bi se suočili sa stresom, boli ili bolesti. Vrlo logična i pristupačna meditacija bez fantaziranja.